... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...
... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...

... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...

... منـــ به اینـــ معروفـــمـــ ...




http://s4.picofile.com/file/8187533434/a894.jpg      
که بــــد عاشقــــ میشمــــ          
تــــو که میدونستیــــ چرا موندیــــ پیشمــــ          
قصــــه مــــن و تــــو          
مثل قصه راه شب رادیوست          
با این تفاوت که فقط من و تو می شنویم          
بگذار قراری بگذاریم،پای هیچ کلاغی به قصه ی ما باز نشه          
هر شب همین موقع          
صدای پای تو را می شنوم          
تو هرشب پشت همین در می آیی          
و منتظر میشوی تا خوابم نبرد          
خوابم که برد تو با بوسه ای تا صبح خاطره می سازی          
شاید هم یک شعر          
فردای روز شعر تو خواندنی ست و خاطره ات ماندنی          
و من خواب را دوست دارم برای همین رویاهای زیبا          
میدونی که بد عاشق می شم          
فکر نبودنت کابوس شب های منه          
تو که میدونی چرا موندی پیشم؟          
میخواهم صدایت را برای من جا بذاری          
عطر شعرهایت، گرمای حرفهایت          
میدانی من شبیه فرهاد نیستم ،شبیه مجنون نیستم          
شبیه هیچ یک از اسطوره های عشقی نیستم          
   
      
http://s6.picofile.com/file/8187532668/a893.jpg