... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...
... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...

... عکــــاســــ نقـشــــ هـایــــ مـــن بـاشــــ ...

... زنـــــدگیـــــ ...




http://s5.picofile.com/file/8136175384/a356.jpg 

دلم برای آینده تنگ شده است.
یاد روز هایی که بعداً می آیند از همین حالا به خیر.
به من نخندید. دیوانه نیستم.
دارم از چشم انداز فردا هایم لذت می برم.
آرزو نه اینکه در دلم خانه کرده باشد،
بر همه وجودم حکمرانی می کند.
هر شب که چشم هایم را می بندم
می دانم که چیزی جز نوازش خورشید بیدارش نمی کند.
هر صبح همراه لیوان چای، امید می نوشم.
برنامه های روزمره ام را چنان خوش خط و مرتب می نویسم
انگار که دارم بهترین خاطره عمرم را در دفترچه ای ثبت می کنم.
چرا که نه؟!
   http://s5.picofile.com/file/8136374450/a359.jpg   
وقتی می توانم عاشق شوم،
وقتی خدا آن بالا قرص و محکم نشسته
و کافی است اسمش را بگویم تا بیاید پیش من،
وقتی آنقدر انگیزه دارم که می توانم خستگی را خسته کنم
چرا خوشبین نباشم؟!
اوضاع حساب بانکی ام تعریفی ندارد.
دور و بری هایم مهربانی یادشان رفته
و شاید اگر خوب فکر کنم غصه های دیگری هم وجود داشته باشد.
اما تا این نفس می آید و می رود زندگی می کنم

        http://s5.picofile.com/file/8152328442/a354.jpg   



نظرات 1 + ارسال نظر
ابریشمی... پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 09:47

یک دلیل برای لبحندت
یک لبخند برای افکارت
همیشه روی زمین باقی نمی مانیم
همیشه بلند خواهیم شد
همیشه
بخند خوب من..

انـسـانـهـا

به لبـخـنـدی که بر لبـها می نشانـند
به احساس خوبی که بر جا می نهند
به دردی که از یـکدیـگـر می کاهـنـــد
می ارزنــد
و مـا بـودنـشــان را مـیـخـواهـیـــــــم
زیرا وجودشان ، زمین را زیـباتر میکند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.